piątek, 8 grudnia 2017

Brigitte Bardot

Przedstawię Wam dzisiaj autografy od Brigitte Bardot. Jest ona francuską aktorką, modelką oraz piosenkarką. Wystąpiła w wielu światowych produkcjach takich jak "I Bóg stworzył kobietę", "Helena Trojańska", "Viva Maria!", "Królowe Dzikiego Zachodu" czy "Gdyby Don Juan był kobietą". Brigitte Bardot prężnie działa na rzec zwierząt. Dawniej zagroziła nawet, że zrzeknie się francuskiego obywatelstwa, jeśli władze nie zapobiegną uśpieniu dwóch słoni z ogrodu zoologicznego w Lyonie. Otworzyła także fundację "The Brigitte Bardot Foundation for the Welfare and Protection of Animals". 
Autograf zdobyłam  wysyłając prośbę, kopertę zwrotną, kupon IRC oraz zdjęcia. W odpowiedzi dostałam podpisane zdjęcia, które wysłałam oraz jedno dodatkowe. Wszystkie z miłymi dedykacjami. Dodam, że czekałam dwa tygodnie. Ponadto dostałam krótki list od Brigitte, ale nie będę go tutaj zamieszczać. Uważam, że to wspaniały gest z jej strony. ;-) 




7 komentarzy: